Vielen Dank an all meine Kundinnen und Kunden und in das entgegen gebrachte Vertrauen.
Ich wünsch immer eine gute und sichere Fahrt und denkt an den Schulterblick.ch

Es Grüsst euch Andy

Einen neuen Eintrag für das Gästebuch schreiben

 
 
 
 
 
 
Fields marked with * are required.
Your E-mail address won't be published.
It's possible that your entry will only be visible in the guestbook after we reviewed it.
We reserve the right to edit, delete, or not publish entries.
98 Einträge.
Anja aus Winterthur
D Fahrstunde bim Andy sind immer sehr aagnehm und interessant gsi und hend vor allem au immer Spass gmacht. Ich han definitiv vo de vile Tipps und Informationen profitiert und es isch au nie langwiilig gsi. Vor allem au i dere schwirige Ziit im Moment bini froh gsi um die Kompetenz voner zeigt het 🙂 Es isch immer verlässlich und unkompliziert gsi. Dank ihm hani d Prüefig au grad bim erschte Mal bestande. Ich würd ihn uf jede Fall wiiterempfele 🙂 Danke für die super Fahrstunde 😀
Olivia aus Winterthur
Ich han mich für eh probe stund bim andy entschiede wege sim super gästebuech. Nach dere stund womer scho ufd strass sind 😊 bini blibe. Es isch zu 💯 % die richtig entscheidig gsi! Er isch meega sympatisch, zwüschemänschlich super! Er het viel geduld zum d sache au mehrmals z erchläre wenns das brucht. Immer guet gluhnt, was würklich ahsteckend isch 💪🏻 Er het es meega wüsse woner teilt het mit mir, nid nur dass woner „muess“ sondern au privati tipps! Ich chan ihn ehrlich und vo herze wiiter entfehle!! Sin fiat isch meega ahgnehm zum fahre 🤩
Jill aus Winterthur
Ich muen sege, dass ich mich immer gfreut han wenn ich han chöne zu dir id Fahrstund. Bisch en mega symphatische, humorvolle und unkomplizierte Fahrlehrer gsi. Du hesch immer genau gwüsst, wie du mini Unsicherheite hesch chöne stärche, sodass ich mich au selber sicher gfühlt han. Ich bin ehrlichgseit echli trurig gsi, dass ich d Autoprüefig scho bim 1. Mal bestande han. Also wer no en fahrlehrer brucht, ab zum andy!☀️
Mertcan Akyüz aus Winterthur
Fahrstunde hend immer spass gmacht, sind unterhaltsam gsii und hesch viel glernt. De vorteil bim Andy isch das er viel erfahrig het und weiss wenn du parat bisch für d'prüefig. Merci für alles 💪 chan ich jedem empfehle👌
Sven Schwender aus Winterthur
Ich muss ganz ehrlich sege das es die besti Entscheidig gsi isch zum Andy it Fahrschuel z gah. Ich han hüt grad mini Füehrerprüefig kah und bim 1ste mal bestande. Das hetti niemals im Lebe ohni ihn gschaft. Er Isch sehr en sympathische Mensch mit ere guete usstrahlig und enem guete Humor. Währed em fahre han ich mich mit ihm nebed drah immer sicher gfühlt. Er chan sehr guet erchläre sodass mers au sofort uf de Strass umsetze chan. Was für viel vlt nah wichtig isch z wüsse. Er isch eine vo dene Fahrlehrer wo nöd unnötig viel Fahrlektione durezieh will um meh Geld z mache sondern luegt bi jedere Person einzeln wie viel sie scho glernt het bi de Lektione selber, wie au im Private rum und wie lang mer nah zemme go üebe muss. Darum sind schlau und gönd da it Fahrschuel. Danke viel mal Andy bisch en geile siech und de best Fahrlehrer.🙏🏽
Mika aus Wila
De Andy isch en super sympathische Typ Mensch, dass macht Fahrstunde sehr angehm und er findet de perfekti Mittelweg zwüsched erchläre und em zwüschemenschliche . Wür jederziit wieder zu ihm gha.
Laura aus Hettlingen
Ach es fühlt sich eifach super ah z bestah!!! 😍 Danke viel Mal Andy. Wird dich als Biifahrer vermisse, du bish ganz en tolle Typ und Fahrlehrer. Ich chan und wird dich witerempfehle. Bisch jede Rappe wert!😛
Nii aus Aadorf
Fahrstunde mitem Andy sind immer toll und lehrrich gsi!😊 De Andy ish en mega geduldige Fahrlehrer und bringt dir s'fahre mega gued bi. Ohni sini ufmunteri Wörter und Motivation hetti die Fahrprüefig nie gshafft 😊😊 DANKE
Jesenia
Fahrstunde bim Andy mached extrem viel Spass und mehr freud sich eifach immer uf die nögst Fahrstund. Er het super viel Geduld und ohni ihn hettis sicher nöd zu de Prüefig gschaft. Danke dir namal viel Mal für die tolli und lehrrichi Zit!
Marco aus Winterthur
De Andy isch en echt en super Fahrlehrer. Durgh sini ruhigi und kompetenti Art han ich sehr vill vo ihm chöne lerne und profitiere. Ich chan de Andy allne empfehle wo en Fahrlehrer sueched wo ein erfekt uf Prüefig vorbereit und au immer für en Spass und eh Disskussion zha isch. Ih dem Sinn nomal Danke für die tolli Ziit und mer gseht sich sicher bald mal uf de Strass 😉