Vielen Dank an all meine Kundinnen und Kunden und in das entgegen gebrachte Vertrauen.
Ich wünsch immer eine gute und sichere Fahrt und denkt an den Schulterblick

Es Grüsst euch Andy

Einen neuen Eintrag für das Gästebuch schreiben

 
 
 
 
 
 
Fields marked with * are required.
Your E-mail address won't be published.
It's possible that your entry will only be visible in the guestbook after we reviewed it.
We reserve the right to edit, delete, or not publish entries.
174 Einträge.
Dominik aus Winterthur
Die Fahrlektionen bei Andy waren sehr entspannt und humorvoll. Trotz der lockeren Atmosphäre waren die Lektionen sehr zielgerichtet, weshalb ich während meiner Prüfung in keine mir noch unbekannte Situation hinein geriet. Habe beim erstes Mal bestanden:)
Claudia aus Winterthur
Andy ist humorvoll, vertrauenswürdig, motivierend, ehrlich und flexibel. 👍 Nebst dem, dass es immer lustig war, haben wir uns dem Ziel (Prüfung) systematisch genähert. Man merkt, dass er sich immer Mühe gibt und dank seiner lockeren Art und enormem Fachwissen konnte ich mich optimal auf die Prüfung vorbereiten, welche ich beim ersten Versuch bestanden habe. 😍 Sicherlich gibt es auch andere gute Fahrlehrer aber ich kann mir wirklich keinen besseren vorstellen als Andy.
Gloria aus Winterthur
D Fahrstunde bim Andy sind super! Sehr lustig und ich han bim erste mal scho bestande👍🏼👍🏼 Sehr Empfehlenswert!!
Michelle aus Seuzach
D Fahrstunde mitem Andy sind immer sehr lehrrich und lustig gsi. Er het sehr viel Geduld und laht sich Ziit zum eim d Sache erchläre. Mit ihm machts lerne Autofahre uf jedefall sehr viel Spass🥰. Ich seg namel ganz fest danke ah dich Andy und wenner en Fahrlehrer sueched isch er de besti:)
Konstantin aus Winterthur
Die Fahrstunden waren immer lustig. In jeder Situation war Andy ruhig und hatte einen lustigen Spruch auf den Lippen. In den Fahrstunden habe ich viel gelernt und ich bin schnell an mein Ziel gekommen. Danke Andy!
Tobi
Danke Andy für die ganzi unterstützig bis zu de prüefig. Isch echt e geili ziit gsi mit dir und ich find heschs echt super gmacht mit de ganze Spieli und de witzli i de fahrstunde. Ich has so echt mega gern glernt und d fahrstunde hend wüki spass gmacht.
Jana aus Winterthur
Danka viel mol Andy für dia super Ziit. Es hät mega Spass gmacht d’Kategorie D1 z’erwerba mit diar. Du bisch mega ufgstellt und motiviart, was total asteckend isch und eim so a mega guati und au entspannti Lernatmosphära bütet. Dini Sprüch blibend eim im Kopf und ma muass immer wider schmunzla, wenn eim eina in Sinn kunnt während am fahra, will ma ez vlt doch öppis nid gad ganz so gmacht hät wia ma sött.😉 Das hät miar in mim Lernprozess total gholfa! Du xesch d’Defizit woma hät und begleitisch eim so mit da notwendiga Fahrstunda sicher and Prüafig. Mach witer so, falls i jemols wider a Kategorie absolviara wür, weiss i wo i mi melda! 🤗
Andrina aus Dübendorf
De Andy isch wüki en super Fahrlehrer mit viel Fachwüsse und guete Tipps. Au zwüschemenschlich, er isch immer sehr geduldig und het eh lockeri, humorvolli Art - und wenn mer mal en schlechte Tag het, denn schaffts ers trotzdem, eim wieder neue Muet zuezspreche. Danke für alles Andy! Mega toll, dass ich dich als Fahrlehrer han derfe ha 😊
Melissa aus Aadorf
heyy Andii ich han sho länger als es jahr mini autoprüäfig & han dir afach mol welle danke sege. ich han mich jedesmal gfreud mit dir fahrstunde neh & es ish jedesmol megga lustig & lehrrich gsii. du hesh mir megga vill situatione verzellt im verkehr wiso dasmo genau so & so muss reagiere uf de strass & durchdas ich täglich auto fahr merk ich immer meh, mit eigener erfahrig das du recht gah hesh. das shetz ich megga das du mir so sache verzellt hesh & ich das ezz so chan umsetzte au wenns sho länger als es jahr vergange ish. danke dir vill mal!
Vanessa
Liebe Leser/Liebi Leserin Ich chan eu de Andy nur vo Herze wieter empfelle. Er isch en mega Motivierte und Lässige Fahrlehrer. Han mich jedes mal mega uft Fahrstund gfreut.😄